Lnhldr's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Death Race
2008, in 0 top lists Check -
26
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
27
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
31
Kindergarten Cop
1990, in 3 top lists Check -
48
Rush Hour
1998, in 3 top lists Check -
65
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
77
Beowulf
2007, in 1 top list Check -
86
Thor
2011, in 2 top lists Check -
89
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
94
Demolition Man
1993, in 1 top list Check -
95
Chaos
2005, in 0 top lists Check