HerlogHudfat's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
2
The Passion of the Christ
2004, in 4 top lists Check -
3
The Village
2004, in 5 top lists Check -
4
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
5
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
6
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
7
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
8
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
9
The Perfect Storm
2000, in 2 top lists Check -
10
Entrapment
1999, in 2 top lists Check -
11
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
12
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
13
Eraser
1996, in 3 top lists Check -
14
From Dusk Till Dawn
1996, in 2 top lists Check -
15
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
16
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
17
The Bodyguard
1992, in 2 top lists Check -
18
Kindergarten Cop
1990, in 3 top lists Check -
19
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
20
Predator
1987, in 9 top lists Check -
21
Rocky IV
1985, in 2 top lists Check -
22
Dune
1984, in 4 top lists Check -
23
Pink Flamingos
1972, in 13 top lists Check -
24
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
25
White Zombie
1932, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 133