Squidsoup's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
2
V for Vendetta
2005, in 9 top lists Check -
3
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
4
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
5
2012
2009, in 2 top lists Check -
6
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
7
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
8
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
9
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
10
Troy
2004, in 3 top lists Check -
11
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
12
Cast Away
2000, in 3 top lists Check -
13
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
14
Signs
2002, in 5 top lists Check -
15
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
16
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
17
Grease
1978, in 12 top lists Check -
18
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
19
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
20
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
21
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
22
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
23
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
24
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
25
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 39