Sodominion's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
21 Jump Street
1987, in 0 top lists Check -
2
24
2001, in 1 top list Check -
3
Alias
2001, in 0 top lists Check -
4
Angel
1999, in 0 top lists Check -
5
Buffy the Vampire Slayer
1997, in 0 top lists Check -
6
Camelot
2011, in 0 top lists Check -
7
Chuck
2007, in 0 top lists Check -
8
Community
2009, in 0 top lists Check -
9
Heroes
2006, in 0 top lists Check -
10
Jericho
2006, in 0 top lists Check -
11
Lie to Me
2009, in 0 top lists Check -
12
Manimal
1983, in 0 top lists Check -
13
Numb3rs
2005, in 0 top lists Check -
14
Prison Break
2005, in 0 top lists Check -
15
Supernatural
2005, in 0 top lists Check -
16
The A-Team
1983, in 0 top lists Check -
17
The Cape
2011, in 0 top lists Check -
18
The Fresh Prince of Bel-Air
1990, in 0 top lists Check -
19
The L Word
2004, in 0 top lists Check -
20
The Pillars of the Earth
2010, in 0 top lists Check -
21
True Blood
2008, in 0 top lists Check -
22
V
2009, in 0 top lists Check