Aaaaaces's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
2
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
3
Battlefield Earth
2000, in 0 top lists Check -
4
Cube Zero
2004, in 0 top lists Check -
5
Date Night
2010, in 0 top lists Check -
6
Escape from L.A.
1996, in 0 top lists Check -
7
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
8
Lost in Space
1998, in 0 top lists Check -
9
Pink Flamingos
1972, in 13 top lists Check -
10
Superman III
1983, in 1 top list Check -
11
Superman IV: The Quest for Peace
1987, in 0 top lists Check -
12
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah...
2010, in 0 top lists Check -
13
The Bounty Hunter
2010, in 0 top lists Check -
14
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
15
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
16
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
17
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
18
American Wedding
2003, in 2 top lists Check -
19
Beverly Hills Cop III
1994, in 0 top lists Check -
20
Collateral Damage
2002, in 0 top lists Check -
21
Dr. Dolittle 2
2001, in 1 top list Check -
22
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
23
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
24
Kindergarten Cop
1990, in 3 top lists Check -
25
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
2003, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 239