MarceloCSC's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
2
After Earth
2013, in 1 top list Check -
8
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
13
The Future
2011, in 0 top lists Check -
16
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
27
Phantasm
1979, in 2 top lists Check -
28
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
30
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
32
Predestination
2014, in 0 top lists Check -
34
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
43
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
45
Iron Man Three
2013 — a.k.a. Iron Man 3, in 3 top lists Check -
46
Avengers: Age of Ultron
2015, in 2 top lists Check -
47
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
49
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
56
In Time
2011, in 0 top lists Check -
59
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
61
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
74
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
78
Flubber
1997, in 1 top list Check -
85
Superhero Movie
2008, in 0 top lists Check -
88
Timecop
1994, in 1 top list Check -
89
Street Fighter
1994, in 1 top list Check -
98
Jumper
2008, in 1 top list Check -
99
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 36