OscarNewport's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Happy Gilmore
1996, in 0 top lists Check -
2
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
3
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check -
4
Horrible Bosses
2011, in 2 top lists Check -
5
What's Eating Gilbert Grape
1993, in 1 top list Check -
6
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
7
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
8
Saw
2004, in 6 top lists Check -
9
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
10
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
11
Jason X
2001, in 1 top list Check -
12
Zoolander
2001, in 5 top lists Check