Simas's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
34
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
45
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
47
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
55
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
57
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
60
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
61
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
68
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
71
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
72
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
74
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
79
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
81
Syrup
2013, in 0 top lists Check -
82
Duplex
2003, in 0 top lists Check -
85
Life as We Know It
2010, in 0 top lists Check -
86
2 Guns
2013, in 0 top lists Check -
88
Grown Ups
2010, in 2 top lists Check -
89
Grown Ups 2
2013, in 2 top lists Check -
94
The Internship
2013, in 0 top lists Check -
97
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
98
Kick-Ass 2
2013, in 0 top lists Check -
103
Pain & Gain
2013, in 0 top lists Check -
112
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
113
Home Alone
1990, in 6 top lists Check -
126
The Terminal
2004, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 26