Blinxbcr's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
3
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
4
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
5
Nuovo Cinema Paradiso
1988 — a.k.a. Cinema Paradiso, in 20 top lists Check -
6
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
8
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
9
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
10
Amadeus
1984, in 23 top lists Check -
13
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
15
Mary and Max.
2009 — a.k.a. Mary and Max, in 6 top lists Check -
17
The Grand Budapest Hotel
2014, in 16 top lists Check -
19
Dog Day Afternoon
1975, in 23 top lists Check -
21
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
22
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
23
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
26
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
29
All the President's Men
1976, in 21 top lists Check -
31
Inside Llewyn Davis
2013, in 8 top lists Check