Razac's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
14
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
16
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
20
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
22
Fargo
1996, in 26 top lists Check -
36
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
37
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
38
Memento
2000, in 27 top lists Check -
42
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
43
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
45
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
57
Twin Peaks: Fire Walk with Me
1992, in 6 top lists Check -
58
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
61
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
62
Das Experiment
2001 — a.k.a. The Experiment, in 1 top list Check -
63
Cube
1997, in 5 top lists Check -
67
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
69
Amores perros
2000, in 17 top lists Check