Reinier_Zouw's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Bakjwi
2009 — a.k.a. Thirst, in 2 top lists Check -
8
Rope
1948, in 10 top lists Check -
11
Gokseong
2016 — a.k.a. The Wailing, in 2 top lists Check -
14
Miller's Crossing
1990, in 11 top lists Check -
15
Munich
2005, in 4 top lists Check -
24
John Wick
2014, in 3 top lists Check -
31
Manhunter
1986, in 6 top lists Check -
35
Deja Vu
2006, in 0 top lists Check -
41
Bringing Out the Dead
1999, in 1 top list Check -
47
Tenebre
1982 — a.k.a. Tenebrae, in 4 top lists Check -
57
The Wicker Man
1973, in 13 top lists Check -
60
Gojira
1954 — a.k.a. Godzilla, in 12 top lists Check -
72
Assault on Precinct 13
1976, in 6 top lists Check -
82
JFK
1991, in 13 top lists Check -
85
Sorcerer
1977, in 4 top lists Check -
95
The Exorcist III
1990, in 1 top list Check