Towel986's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
2
Freeway
1996, in 0 top lists Check -
3
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
4
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
5
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
6
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
7
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
8
Rush
2013, in 6 top lists Check -
9
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
10
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
11
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
12
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
14
Der Untergang
2004 — a.k.a. Downfall, in 14 top lists Check -
15
The Jungle Book
2016, in 2 top lists Check -
16
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
17
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
18
Live Free or Die Hard
2007, in 2 top lists Check -
19
Shooter
2007, in 0 top lists Check -
20
Training Day
2001, in 1 top list Check -
23
K-PAX
2001, in 0 top lists Check -
24
Mirrors
2008, in 1 top list Check -
25
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
26
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
27
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
28
Predator
1987, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 82