Abbylessthan3's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
2
Home Alone
1990, in 6 top lists Check -
3
Grease
1978, in 12 top lists Check -
4
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
5
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
6
The Proposal
2009, in 2 top lists Check -
7
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check -
8
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
9
Bringing Up Baby
1938, in 23 top lists Check -
10
The Lady Vanishes
1938, in 15 top lists Check -
11
My Fair Lady
1964, in 18 top lists Check -
12
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
13
Casablanca
1942, in 39 top lists Check