Alexjula's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
3
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
4
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
5
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
6
American History X
1998, in 12 top lists Check -
7
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
8
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
9
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
10
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
11
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
12
Persepolis
2007, in 9 top lists Check