Calbist's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
3
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
4
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
5
American History X
1998, in 12 top lists Check -
6
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
7
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
8
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
9
Django Unchained
2012, in 13 top lists Check -
10
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
11
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
12
Up
2009, in 16 top lists Check -
13
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
14
In the Name of the Father
1993, in 7 top lists Check -
15
District 9
2009, in 10 top lists Check -
16
Chronicle
2012, in 0 top lists Check -
17
Drinking Buddies
2013, in 0 top lists Check