Emacnair's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
2
The Birds
1963, in 18 top lists Check -
3
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
4
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
7
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
8
Memento
2000, in 27 top lists Check -
9
Alien³
1992, in 1 top list Check -
10
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
11
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
12
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
13
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check -
14
Wild at Heart
1990, in 6 top lists Check -
15
Twin Peaks: Fire Walk with Me
1992, in 6 top lists Check -
16
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
17
The Straight Story
1999, in 10 top lists Check -
18
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check