IanLindo's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
2
Last Days
2005, in 5 top lists Check -
3
Control
2007, in 1 top list Check -
4
Night on Earth
1991, in 4 top lists Check -
5
Due Date
2010, in 1 top list Check -
6
Bukowski: Born into This
2003, in 0 top lists Check -
7
Dead Man
1995, in 12 top lists Check -
8
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
9
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
10
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check -
11
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
12
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
13
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
14
The SpongeBob SquarePants Movie
2004, in 0 top lists Check -
15
Enter the Void
2009, in 7 top lists Check -
16
Y tu mamá también
2001, in 15 top lists Check -
17
Promedio rojo
2004, in 0 top lists Check -
18
Me, Myself & Irene
2000, in 3 top lists Check -
19
Irréversible
2002 — a.k.a. Irreversible, in 10 top lists Check -
20
The Cable Guy
1996, in 0 top lists Check -
21
The Beach
2000, in 0 top lists Check -
22
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
23
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
24
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
25
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 126