Imaybebad's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
4
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
5
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
6
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
7
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
8
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
9
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
10
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
11
Erin Brockovich
2000, in 8 top lists Check -
12
Juno
2007, in 12 top lists Check -
13
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
14
The Ugly Truth
2009, in 1 top list Check -
15
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
16
Wristcutters: A Love Story
2006, in 1 top list Check -
17
Mini's First Time
2006, in 0 top lists Check -
18
Dogma
1999, in 1 top list Check -
19
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
20
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
21
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
22
Fahrenheit 9/11
2004, in 9 top lists Check -
23
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
24
Gake no ue no Ponyo
2008 — a.k.a. Ponyo, in 3 top lists Check -
25
The Secret of NIMH
1982, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 71