Insanehatsman's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
2
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
3
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
4
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
5
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
6
Dances with Wolves
1990, in 17 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
9
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
10
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
11
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
12
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
13
Heat
1995, in 23 top lists Check -
14
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
15
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
16
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
17
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check