Leperkawn's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Band of Brothers
2001, in 2 top lists Check -
2
District 9
2009, in 10 top lists Check -
3
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
6
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
7
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
8
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
9
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
10
The Union: The Business Behind Getting High
2007, in 0 top lists Check -
11
300
2006, in 6 top lists Check -
12
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
13
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
14
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
15
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
16
Munich
2005, in 4 top lists Check -
17
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
18
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
19
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
20
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
21
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
22
Wedding Crashers
2005, in 2 top lists Check -
23
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
24
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
25
Primer
2004, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 46