Mathis__k's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
2
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
3
Band of Brothers
2001, in 1 top list Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Virkelighetsflyktning
2012 -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
7
Six Degrees
2015, in 0 top lists -
8
Se litt tilbake
2013 -
9
Inception
2010, in 21 top lists Check -
10
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
11
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
12
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
13
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
14
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
15
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
16
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
17
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
18
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
19
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
20
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
21
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
22
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
23
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
24
Django Unchained
2012, in 13 top lists Check -
25
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 57