Minnex's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
4
Alien
1979, in 30 top lists Check -
5
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
6
Moon
2009, in 5 top lists Check -
7
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
8
Fracture
2007, in 0 top lists Check -
9
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
10
John Q
2002, in 0 top lists Check -
11
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
12
Weeds
2005, in 0 top lists Check