Miriette's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
2
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
3
The Lion King
1994, in 25 top lists Check -
4
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
5
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 13 top lists Check -
6
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
7
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
8
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
9
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
10
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
11
Hugo
2011, in 6 top lists Check