Mitchellvan's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
9
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
10
District 9
2009, in 10 top lists Check -
11
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
12
Juno
2007, in 12 top lists Check -
13
Django Unchained
2012, in 13 top lists Check -
14
Whip It
2009, in 0 top lists Check -
15
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
16
Hard Candy
2005, in 3 top lists Check -
17
50/50
2011, in 0 top lists Check -
18
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
19
One Hour Photo
2002, in 1 top list Check -
20
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
21
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
22
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
23
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
24
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check