Npsnicholas's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
Moon
2009, in 5 top lists Check -
4
Primer
2004, in 6 top lists Check -
5
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
6
Mr. Smith Goes to Washington
1939, in 16 top lists Check -
7
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
8
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
9
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
10
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
11
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
12
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
13
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
14
Skyfall
2012, in 4 top lists Check