Sh3lbyl3igh's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
4
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
5
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
6
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
7
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
8
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
9
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
10
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 13 top lists Check -
11
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
12
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
13
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
14
American History X
1998, in 12 top lists Check -
15
Casino
1995, in 11 top lists Check -
16
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
17
Megamind
2010, in 2 top lists Check -
18
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
19
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
20
Troy
2004, in 3 top lists Check -
21
Sleepers
1996, in 0 top lists Check -
22
Legends of the Fall
1994, in 2 top lists Check -
23
Thelma & Louise
1991, in 13 top lists Check -
24
Grease
1978, in 12 top lists Check -
25
Die Hard
1988, in 21 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 86