SilentWarrior's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
2
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
3
Paris, Texas
1984, in 22 top lists Check -
4
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
5
Thelma & Louise
1991, in 13 top lists Check -
6
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
7
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
8
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
9
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
10
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
11
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
12
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
13
Apocalypse Now
1979, in 38 top lists Check -
14
Drive
2011, in 8 top lists Check -
15
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
16
Smultronstället
1957 — a.k.a. Wild Strawberries, in 24 top lists Check -
17
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
18
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
19
Le mépris
1963 — a.k.a. Contempt, in 17 top lists Check -
20
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
21
A Love Song for Bobby Long
2004, in 0 top lists Check