The Twiz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
2
Prisoners
2013, in 8 top lists Check -
3
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
4
Guys and Dolls
1955, in 7 top lists Check -
5
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check -
6
The Muppet Movie
1979, in 5 top lists Check -
7
Argo
2012, in 8 top lists Check -
8
I, Tonya
2017, in 1 top list -
9
Short Term 12
2013, in 2 top lists Check -
10
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
11
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
12
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
13
Moneyball
2011, in 3 top lists Check -
14
The Ghost Writer
2010, in 2 top lists Check -
15
Let Me In
2010, in 1 top list Check -
16
Transformers
2007, in 4 top lists Check