Zombiewizard's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
4
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
5
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
6
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
7
District 9
2009, in 10 top lists Check -
8
Life of Brian
1979, in 18 top lists Check -
9
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
10
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
11
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
12
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
13
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
14
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
15
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
16
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
17
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
18
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
19
Idiocracy
2006, in 2 top lists Check -
20
Black Dynamite
2009, in 1 top list Check -
21
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
22
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
23
Running with Scissors
2006, in 0 top lists Check -
24
The Transporter
2002, in 0 top lists Check -
25
Transporter 3
2008, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 60